BCC Corporate Office Manager payment card

ZAKELIJKE BETAALKAARTEN MET EEN ONOVERTROFFEN SERVICE

Overal aanvaard - Kostenbeheersing – Beveiligde betalingen- 
Eén enkel maandelijks overzicht met al uw uitgaven - MyWebReporting

Office Manager Card
voor kleine en middelgrote ondernemingen

De Office Manager Card is een zakelijke kaart die speciaal is ontwikkeld voor kleine en middelgrote ondernemingen. Met de kaart kunt u uw dagelijkse zakelijke uitgaven betalen: koerierdiensten, kantoorbenodigdheden, bloemen, broodjes en catering, mobiele telefoonfacturen, bpost, online aankopen, enz.

Waarom de Office Manager Card betaaloplossing?

Praktisch

  • Eén enkele maandelijkse factuur met al uw uitgaven
  • Eén enkele maandelijkse betaling met een termijn van 30 dagen
  • Maakt de aanwezigheid van cash geld op kantoor overbodig
  • Maakt afzonderlijke controle en betaling van facturen overbodig
  • Vermindert het aantal banktransfers.
  • De uitgaven met de kaart kunnen de klok rond en 7/7 dagen worden opgevolgd via MyWebReporting
  • Beveiligde transacties voor online aankopen
  • Geen financiële verantwoordelijkheid voor de werknemer die de kaart dagelijks gebruikt. De onderneming is verantwoordelijk voor alle betalingen.

 

Overal aanvaard

36 miljoen handelaars wereldwijd aanvaarden Visa en Mastercard. Dat maakt ze meteen tot de twee meest gebruikte en aanvaarde betaalkaarten.

 

Efficiënt beheer

U bepaalt zelf welke werknemers een Office Manager Card krijgen, welke kredietlimieten er gelden, welke werknemers rapporten krijgen en welke verantwoordelijkheidsstructuur van toepassing is. Voorts kunt u beperkingen opleggen die u nodig acht, bijvoorbeeld het gebruik van de kaart beperken tot bijzondere types van aankopen.

 

Beveiligd

Dankzij de chip- en PIN-kaarten heeft u een volstrekt veilig betaalmiddel in handen. BCC Corporate neemt altijd het voortouw in de integratie van nieuwe technologieën; wees gerust, uw kaart is uiterust met de beste beschikbare beveiligingsfuncties.

MyWebReporting - Onze unieke online reporting tool

MyWebReporting is de unieke reporting tool van AirPlus International SA/NV. Dankzij deze online applicatie kunt u gemakkelijk en op elk moment toezien op het gebruik dat uw werknemers van de Office Manager Card maken. Via de beveiligde internetpagina’s krijgt u een overzicht van de uitgaven van alle werknemers, ongeacht waar ze zich bevinden, de klok rond en 7/7 dagen. Duidelijke en nauwkeurige rapporten geven lijsten voor elke werknemer of leverancier.

 

Altijd beschikbaar

Bekijk de overzichten van de uitgaven van alle werknemers de klok rond en 7 /7 dagen, via streng beveiligde internetpagina’s.

 

Overal beschikbaar

Gedaan met overzichten op papier: via internet is online rapportering beschikbaar, waar u zich ook bevindt.


Duidelijk en nauwkeurig

In enkele klikken krijgt u een overzicht per werknemer of leverancier.

Uw Office Manager Card beschikt over unieke verzekeringen en extra voordelen

Office Manager Card verzekerings- en bijstandspakket

Naast de genoemde voordelen en diensten omvat de Office Manager Card van AirPlus International SA/NV een bijstands- en verzekeringspakket. Zelfs bij een weinig waarschijnlijk ongeval tijdens zakelijke reizen voor uw onderneming, is de gemoedsrust van uw werknemers verzekerd.

 

Opmerking: AirPlus International SA/NV reisverzekeringen gelden voor reserveringen met de Office Manager Card, op voorwaarde dat de reiziger houder is van een door AirPlus International SA/NV uitgegeven Corporate kredietkaart.

 

Reisongevallen

Dekking van 200 000 € + 60 000 € voor zoek- en reddingsacties als de reis voor 100 % met een Office Manager Kaart is betaald.

 

Reisongemakken

Als de reis voor ten minste 50 % met een Office Manager Card werd betaald:

  • verlies of diefstal van bagage tot 800 €
  • vertraging van de bagage tot 250 € per persoon
  • vluchten met vertraging, gemiste verbindingen, overboeking tot 250 € per persoon
  • verlies van identiteitsdocument (kostprijs van de vervanging van het document)

 

Reisbijstand

Repatriëring en evacuatie, reisinformatie, voorschot op de medische kosten tot 10 000 €, cash voorschotten tot 2 000 € bij verlies of diefstal van de kaart.

Extra voordelen

AirPlus International SA / NV, voorheen bekend als BCC Corporate, kan steunen op meer dan 25 jaar ervaring in de sector van de zakelijke kredietkaarten, wat de houders van onze kaarten een hele reeks extra voordelen oplevert.

 

Betaalbare prijs

Er worden geen kosten ingehouden voor de betalingen met uw Office Maganer Card binnen de eurozone en u geniet heel voordelige wisselkoersen voor aankopen buiten de eurozone.


Betaalmethode

Er gelden soepele voorwaarden voor doorlopende opdrachten of automatische opnemingen vanaf uw bedrijfs- of persoonlijke rekening via bankoverschijving.

 

Veiligheid

Met de invoering van chip- of PIN-kaarten beschikt u over een volstrekt veilig betaalmiddel. Voorts kunt u een uitgavenlimiet vastleggen voor de kaarten.

Bestel nu uw Office Manager Card

BCC Corporate offers you the possibility to personalise your corporate payment cards with your company logo.
Ask for it.

De PIN-code van uw Office Manager Card veranderen?

U kunt de PIN-code van uw Office Manager Card betaalkaart wijzigen in alle ING-kantoren en aan de geldautomaten van AXA, Crelan en Argenta in België.

Vind een kantoor in uw buurt: ING -  AXA -  Crelan -  Argenta